Hur många företagsledare kan numera, med handen på hjärtat, säga att de känner väl till verksamhetens faktiska konkurrensfördelar i mängden av olika affärsmodeller och affärssituationer, än mindre dess konkurrensnackdelar – något som ändå borde vara grunden för all utveckling av affären. Vår erfarenhet av att arbeta i en mängd företag i många branscher är att en klar minoritet av alla företagsledare har en tillräcklig kunskap om detta. En stor majoritet av alla företagsledare känner att den tid och kraft som läggs på att utveckla den långsiktiga konkurrenskraften inte räcker till - inte därför att de inte vill eller inte bryr sig, utan för att förutsättningarna för denna typ av arbete trängs allt oftare undan.
Copyright © 2019
Clearmaker AB | Hanna Nilssons väg 3, 17668 Järfälla | 070 3776515
Copyright © 2012 Clearmaker. Alla rättigheter reserverade.
Det var allt, tillbaka till sidans topp!
Denna hemsida skapades med Hemsida24